Τετάρτη 18 Νοεμβρίου 2015

ΕΥΡΩΠΑΪΚΟ ΚΕΝΤΡΟ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΗ ΕΛΛΑΔΑΣ - Αναβαθμίζεται η ενημέρωση και η προστασία των καταναλωτών


ΕΥΡΩΠΑΪΚΟ ΚΕΝΤΡΟ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΗ ΕΛΛΑΔΑΣ

Αθήνα, 18.11.2015
Δελτίο Τύπου
Αναβαθμίζεται η ενημέρωση και η προστασία των καταναλωτών
Νέα ιστοσελίδα στην υπηρεσία του καταναλωτή έθεσε σε λειτουργία το Ευρωπαϊκό Κέντρο Καταναλωτή Ελλάδας, στη διεύθυνση www.eccgreece.gr.
Τώρα οι καταναλωτές που προμηθεύονται προϊόντα και υπηρεσίες από επιχειρήσεις εντός της Ευρωπαϊκής Ένωσης, της Νορβηγίας και της Ισλανδίας έχουν τη δική τους ιστοσελίδα, μέσα από την οποία ενημερώνονται για τα δικαιώματά τους και για το πώς θα πραγματοποιούν ασφαλείς διασυνοριακές συναλλαγές.

Με την επίσκεψη στη διεύθυνση www.eccgreece.gr ο καταναλωτής:

Μαθαίνει τα δικαιώματά του και πώς θα τα διεκδικεί, όταν προμηθεύεται αγαθά και υπηρεσίες στην Ευρώπη.

Θέτει ερωτήματα και ζητά βοήθεια και υποστήριξη, όταν υπάρχει πρόβλημα.

Υποβάλλει ηλεκτρονικά την αναφορά και το αίτημά του για εξωδικαστική, συναινετική επίλυση της καταναλωτικής του διαφοράς.

Πληροφορείται για την ασφάλεια των συναλλαγών του και για το πώς θα αποφεύγει παγίδες και κινδύνους.

Ενημερώνεται για πρωτοβουλίες, δράσεις, ενημερωτικές εκστρατείες και ανακοινώσεις στον τομέα της προστασίας του καταναλωτή.

Συμμετέχει ενεργά και ουσιαστικά σε εθνικές και ευρωπαϊκές διαδικασίες διαβούλευσης και παραγωγής κανόνων που αφορούν την αγορά και την καθημερινότητά του.

Βρίσκει τις νομικές και άλλες χρηστικές πληροφορίες που χρειάζεται (π.χ. ηλεκτρονικά φυλλάδια), μέσα από μια διαρκώς εμπλουτιζόμενη ηλεκτρονική βιβλιοθήκη.

Η δημιουργία της ιστοσελίδας, η οποία συγχρηματοδοτήθηκε από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή, μειώνει τον χρόνο διαχείρισης της αναφοράς ή του ερωτήματος του καταναλωτή σε ποσοστό πάνω από 24% και, άρα, εξυπηρετείται αυτός καλύτερα.

Η ιστοσελίδα του Ευρωπαϊκού Κέντρου Καταναλωτή Ελλάδας:

Είναι εύχρηστη προς τον καταναλωτή κάθε ηλικίας, καθώς επιτρέπει, με λίγες και απλές κινήσεις, να υποβάλλει το παράπονο ή το ερώτημά του.

Έχει εύκολη πλοήγηση, αφού ο καταναλωτής βρίσκει χωρίς καθυστέρηση αυτό που αναζητά, επιλέγοντας τον τομέα συναλλαγής που τον ενδιαφέρει (αγαθά και υπηρεσίες, ταξίδια-τουρισμός, τηλεπικοινωνίες, ψηφιακή αγορά, γενικά θέματα δικαιωμάτων καταναλωτών).

Είναι φιλική προς τους καταναλωτές με αναπηρία, ιδίως μέσω ηχητικών μηνυμάτων και οδηγιών για την υποβολή αναφοράς και τη παροχή πληροφόρησης.

Διευκολύνει τη διαβούλευση με τον χρήστη, την ανταλλαγή απόψεων, προτάσεων και ιδεών και, τελικά, τη συμμετοχή του σε ένα ενεργό δίκτυο ευαισθητοποιημένων Ευρωπαίων καταναλωτών.


Παράλληλα με το νέο ιστότοπο, οι καταναλωτές μπορούν να ενημερώνονται για τα δικαιώματα τους, καθώς και για καταναλωτικά θέματα επικαιρότητας από τις ιστοσελίδες που διατηρεί το Ευρωπαϊκό Κέντρο Καταναλωτή Ελλάδας στα κοινωνικά δίκτυα και συγκεκριμένα στο Facebook, Twitter και YouTube.

Ευρωπαϊκό Κέντρο Καταναλωτή Ελλάδας





Share


Tweet


Forward


+1


Share

 Ευρωπαϊκό Κέντρο Καταναλωτή Ελλάδας
Λ. Αλεξάνδρας 144 , Αθήνα 11471
Τηλ. 210 6460612 - 862  Fax:210 6460414

info@eccgreece.gr


Βρείτε μας στα social media και μάθετε πρώτοι τα νέα μας.
Facebook

Facebook
Twitter

Twitter
Website

Website
Copyright © 2015 ΣΥΝΗΓΟΡΟΣ ΤΟΥ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΗ Ανεξάρτητη Αρχή, All rights reserved.
.

Our mailing address is:
ΣΥΝΗΓΟΡΟΣ ΤΟΥ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΗ Ανεξάρτητη Αρχή
Λεωφόρος Αλεξάνδρας 144
Athens, Αττική 11471
Greece

Add us to your address book


Want to change how you receive these emails?
You can update your preferences or unsubscribe from this list

Email Marketing Powered by MailChimp



Δεν υπάρχουν σχόλια: